Якщо вчитель вдумливо аналізує свою
роботу, в нього не може не виникнути інтересу до теоретичного осмислення свого
досвіду, прагнення пояснити причинно-наслідкові зв’язки між знаннями учнів і своєю педагогічною культурою.
(В.
О. Сухомлинський)
Атестаційний період — це надзвичайно
важливий етап діяльності школи, коли вивчаються професійні якості вчителя, його
сильні та слабкі сторони, рівень загальної культури, створюються оптимальні
умови для вивчення і впровадження передового педагогічного досвіду вчителів школи.
Відтак, протягом березня 2018 року
вчителями, що атестуються, були проведені відкриті уроки.
Тюн Світлана Миколаївна, вчитель початкових класів, провела відкритий урок з природознавства у 4 класі з теми «Материки Землі».
Мета уроку:
üзакріпити
знання про карту півкуль, ознайомити учнів з поняттям «материки», з їхнім
розміщенням на глобусі і карті півкуль;
üформувати
навички культури спілкування, навичок ораторського мистецтва, лідерські якості;
üрозвивати
прагнення примножувати багатства Землі;
üвиховувати
любов до рідної землі.
В ході уроку використовувалась цікава
наочність. Панувала атмосфера доброзичливості та взаємопорозуміння. Діти
демонстрували свої знання з предмету. Урок був пізнавальним та цікавим як для
учнів так і для атестаційної комісії. Всі були щасливі та задоволені уроком.
Крайник Оксана Миронівна, вчитель географії, провела відкритий урок у 8 класі з теми «Природні умови і ресурси Чорного та Азовського морів, проблеми їх раціонального використання».
Мета уроку:
üвивчити
фізико-географічну характеристику природного комплексу Чорного та Азовського морів;
üрозвивати
вміння аналізувати, порівнювати, робити висновки, користуватися джерелами
географічних знань;
üформувати
елементи наукового світогляду, вміння пояснювати процеси та явища;
üвиховувати
бережливе ставлення до водних мас, органічного світу, дбайливого господаря,
раціонального природокористування.
На
уроці учні були працездатними, активними, володіли основними уміннями і
навичками. При вивченні матеріалу використовувалися такі форми роботи як
тренувальні вправи, самостійна робота, фронтальна робота, розповідь з
використанням комп’ютерних технологій. Урок був цікавим та
пізнавальним.