понеділок, 26 березня 2018 р.

З досвіду роботи вчителів, які атестуються

Якщо вчитель вдумливо аналізує свою роботу, в нього не може не виникнути інтересу до теоретичного осмислення свого досвіду, прагнення пояснити причинно-наслідкові зв’язки  між знаннями учнів і своєю педагогічною культурою. (В. О. Сухомлинський)
Атестаційний період — це надзвичайно важливий етап діяльності школи, коли вивчаються професійні якості вчителя, його сильні та слабкі сторони, рівень загальної культури, створюються оптимальні умови для вивчення і впровадження передового педагогічного досвіду вчителів школи.
Відтак, протягом березня 2018 року вчителями, що атестуються, були проведені відкриті уроки.

Тюн Світлана Миколаївна, вчитель початкових класів, провела відкритий урок з природознавства у 4 класі з теми «Материки Землі».
Мета уроку:
üзакріпити знання про карту півкуль, ознайомити учнів з поняттям «материки», з їхнім розміщенням на глобусі і карті півкуль;
üформувати навички культури спілкування, навичок ораторського мистецтва, лідерські якості;
üрозвивати прагнення примножувати багатства Землі;
üвиховувати любов до  рідної землі.
В ході уроку використовувалась цікава наочність. Панувала атмосфера доброзичливості та взаємопорозуміння. Діти демонстрували свої знання з предмету. Урок був пізнавальним та цікавим як для учнів так і для атестаційної комісії. Всі були щасливі та задоволені уроком.

Крайник Оксана Миронівна, вчитель географії, провела відкритий урок у 8 класі з теми «Природні умови і ресурси Чорного та Азовського морів, проблеми їх раціонального використання».
Мета уроку:
üвивчити фізико-географічну характеристику природного комплексу Чорного та Азовського морів;
üрозвивати вміння аналізувати, порівнювати, робити висновки, користуватися джерелами географічних знань;
üформувати елементи наукового світогляду, вміння пояснювати процеси та явища;
üвиховувати бережливе ставлення до водних мас, органічного світу, дбайливого господаря, раціонального природокористування.
На уроці учні були працездатними, активними, володіли основними уміннями і навичками. При вивченні матеріалу використовувалися такі форми роботи як тренувальні вправи, самостійна робота, фронтальна робота, розповідь з використанням комп’ютерних технологій. Урок був цікавим та пізнавальним.