Даний
блог створений з метою інформування користувачів
з
діяльністю навчального закладу.
Цільовою
аудиторією блогу є: учні, їх батьки та педагоги.
Кожен
з нас хоче знати секрет, своєрідну формулу успішного спілкування: що потрібно
робити, щоб легко налаштувати контакт з малознайомими людьми; підвищити
ефективність спілкування з друзями та близькими людьми. Ефективність
спілкування - це той "кінцевий продукт", який ми хочемо отримати в
результаті нашої взаємодії. Під ефективністю спілкування ми розуміємо
оптимальний спосіб досягнення поставлених комунікативних цілей.
Основні
правила ефективного спілкування:
- Концентруйте
увагу на людині, яка говорить, на її повідомленні. Уточнюйте, чи правильно ви
зрозуміли як загальний зміст прийнятої інформації, так і її деталі. Повідомляйте
іншій стороні в перефразований формі сенс прийнятої інформації.
- У
процесі прийому інформації не перебивайте людину, яка говорить, не давайте
поради, не критикуйте, не підводьте підсумок, не відволікайтеся на підготовку
відповіді. Це можна зробити після отримання інформації та її уточнення.
- Домагайтеся,
щоб вас почули і зрозуміли. Дотримуйтесь послідовності повідомлення інформації.
Не пересвідчившись у точності прийнятої партнером інформації, не переходьте до
нових повідомлень.
- Підтримуйте
атмосферу довіри, взаємної поваги, виявляйте емпатію (співпереживання) до
співрозмовника.
- Використовуйте
невербальні засоби комунікації: частий контакт очей, кивання голови в знак
розуміння та інші.
Прийоми
ефективного спілкування:
"Правило
трьох двадцяти":
-
перші
20 сек. зустрічі - вас оцінюють.
-
перших
20 сек має значення як і що ви почали говорити.
-
і
безумовно - 20 см посмішки і чарівності.
6
правил гарного співрозмовника:
-
Виявляти
щиру цікавість до співрозмовника.
-
Посміхатися.
-
Запам'ятати
ім'я людини і не забувати час від часу повторювати його в розмові (це прийом
психологічного «поглажування»).
-
Вміти
слухати.
-
Вести
розмову в колі інтересів вашого співрозмовника.
-
Ставитися
до нього з повагою.
Як
збільшити корисність контакту:
-
Бути
спостережливим;
-
Зробити
комплімент;
-
Говорити
про проблеми співрозмовника.
Який
результат ви отримаєте:
-
Формальний
контакт переросте в нормальне людське спілкування.
-
Ви
завоюєте співрозмовника.
-
Ви
підвищите вашу самооцінку.