Про блог

Даний блог створений з метою інформування користувачів
з діяльністю навчального закладу.
Цільовою аудиторією блогу є: учні, їх батьки та педагоги.

Кожен з нас хоче знати секрет, своєрідну формулу успішного спілкування: що потрібно робити, щоб легко налаштувати контакт з малознайомими людьми; підвищити ефективність спілкування з друзями та близькими людьми. Ефективність спілкування - це той "кінцевий продукт", який ми хочемо отримати в результаті нашої взаємодії. Під ефективністю спілкування ми розуміємо оптимальний спосіб досягнення поставлених комунікативних цілей.

Основні правила ефективного спілкування:
- Концентруйте увагу на людині, яка говорить, на її повідомленні. Уточнюйте, чи правильно ви зрозуміли як загальний зміст прийнятої інформації, так і її деталі. Повідомляйте іншій стороні в перефразований формі сенс прийнятої інформації.
- У процесі прийому інформації не перебивайте людину, яка говорить, не давайте поради, не критикуйте, не підводьте підсумок, не відволікайтеся на підготовку відповіді. Це можна зробити після отримання інформації та її уточнення.
- Домагайтеся, щоб вас почули і зрозуміли. Дотримуйтесь послідовності повідомлення інформації. Не пересвідчившись у точності прийнятої партнером інформації, не переходьте до нових повідомлень.
- Підтримуйте атмосферу довіри, взаємної поваги, виявляйте емпатію (співпереживання) до співрозмовника.
- Використовуйте невербальні засоби комунікації: частий контакт очей, кивання голови в знак розуміння та інші.

Прийоми ефективного спілкування:

"Правило трьох двадцяти":
-                перші 20 сек. зустрічі - вас оцінюють.
-                перших 20 сек має значення як і що ви почали говорити.
-                і безумовно - 20 см посмішки і чарівності.

6 правил гарного співрозмовника:
-                Виявляти щиру цікавість до співрозмовника.
-                Посміхатися.
-                Запам'ятати ім'я людини і не забувати час від часу повторювати його в розмові (це прийом психологічного «поглажування»).
-                Вміти слухати.
-                Вести розмову в колі інтересів вашого співрозмовника.
-                Ставитися до нього з повагою.

Як збільшити корисність контакту:
-                Бути спостережливим;
-                Зробити комплімент;
-                Говорити про проблеми співрозмовника.

Який результат ви отримаєте:
-                Формальний контакт переросте в нормальне людське спілкування.
-                Ви завоюєте співрозмовника.
-                Ви підвищите вашу самооцінку.